עקרונות עיצוב חוית המשתמש

אם אתם מתכננים ליצור אתר אינטרנט חדש או יישום אינטרנט, אתם חייבים להבין את העקרונות של עיצוב חוויית משתמש במאמר זה נדון 5 המושגים החשובים ביותר בעיצוב חוויית המשתמש ובאופן שבו עקרונות אלה יכולים להועיל למוצר או לשירות שלכם. אתה חייב להבין קודם מה משתמשים עושים כדי להצליח עם עיצוב חוויית משתמש. למרות שהמשתמשים לא משתמשים בתיעוד, הם משתמשים בחפצי עיצוב.

הימנע מטעויות אלה בעיצוב חוויית המשתמש:

ממשק שאינו עונה על צורכי המשתמשים בו הוא אחת הטעויות הגדולות ביותר בעיצוב חוויית משתמש. בלי להבין את הצרכים של קבוצת משתמש, זה יכול להיות קשה ליצור אתר אינטרנט. במאמר זה נבחן כמה טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בעיצוב חוויות המשתמש. ‏ להלן חמש הטעויות המובילות שיש להימנע מהן.

חוויית משתמש עלובה יכולה לגרום לאנשים לעזוב את האתר ולהניע אותם לחפש אחר אחד אחר. מעצב מנוסה של UX, החוית שלי הראה לי שאנשים יעזבו אתרים אם חוויית המשתמש דלה. UX טוב יכול להיות כמעט בלתי נראה, אבל אחד רע יכול לגרום למשתמשים לעזוב ולהוביל אותם לחפש במקום אחר. הימנע מטעויות נפוצות אלה כדי להבטיח שהאתר שלך יהיה שמיש על ידי משתמשים.

אינדיקטור מרכזי לשביעות רצון הלקוח הוא נכונותו של משתמש או חבר להמליץ על מוצר/שירות. ניתן להשיב על שאלה זו באמצעות הסקר Net Promoter Score. כלי המשוב של הוטג 'אר מאפשרים לך להקים סקר NPS באתר. תוצאות אלו יכולות לעזור לך לקבוע אם המשתמשים שלך ממליצים על האתר שלך לחברים או מביאים לקוחות חדשים. על ידי שימוש בנתונים שנאספו מהסקר, אתה יכול לייעל את ה-UX שלך.

מהם עקרונות המפתח של חווית משתמש מוצלחת?

אף על פי שלפעמים מתייחסים ל-UI כאל חוויית משתמש, הוא מתייחס לאופן שבו אדם מתקשר ישירות עם מוצר. תהליך זה נשלט על ידי כמה עקרונות מרכזיים. ניתן ליישם עקרונות אלה בכל מערכת אינטראקטיבית, אפילו בסביבת GUI מסורתית כגון אתרי אינטרנט ויישומי שולחן עבודה. עקרונות יסוד אחרים מתייחסים לאופן שבו מוצר פועל בהקשרים שאינם מוגבלים לממשק המשתמש שלו. להלן חמישה מהעקרונות החשובים ביותר שיש לזכור בעיצוב חוויית משתמש.

עיצוב לקהל, מטרה ומבנה. שים לב מי הקהל שלך ואיזה סוג של מוצר או שירות הם דורשים. ודא שהמסר שלך משקף את מה שהם חושבים, ונסה להימנע משמות תואר. הימנע משימוש בשמות תואר ופעלים כדי לעודד פעולה. אתה צריך גם להריץ בדיקות שימושיות כדי להבטיח שהמוצר שלך עונה על הצרכים שלהם. כדי לאמת את אפשרויות העיצוב שלך אתה יכול להשתמש במחקר משתמש ובבדיקות שימושיות.

עיצוב מרכז לקוחות מתמקד בצרכי המשתמש וכיצד הם חווים את המוצר. מוצר ושירות ידידותיים למשתמש ייצרו חוויה חיובית ללקוח וגם לחברה. הבנת לקוחותיך וכיצד הם משתמשים במוצר או בשירות שלך יעזרו לך לשפר את השורה התחתונה. ‏ עיצוב טוב של UX יכול להגביר את שביעות הרצון של הלקוחות ולהפחית את הנפיחות. הבנת צורכיהם של לקוחותיך תעזור לך ליצור מוצר הממלא אותם ומענג את רגשותיהם.

היתרונות של עיצוב חוויית משתמש טובה

עיצוב חווית משתמש ux טוב מגביר את שביעות הרצון של הלקוחות. לקוחות מאושרים הם כלי השיווק הטוב ביותר. UX טוב יכול לעזור לך להימנע ממאפיינים שאינם רלוונטיים ללקוחות שלך. התוצאה הסופית היא עסק מצליח יותר שמפחית את עלות הבעלות ומשפר את המכירות. אבל איך עיצוב UX יכול לעזור לעסק שלך? הנה כמה דרכים:

זה נותן לחברה שלך יתרון על פני חברות אחרות. בין אם זה בשוק או בעולם הלא מקוון, המשתמשים יותר ויותר חסרי סבלנות. אתר איטי או יישום סלולרי יכול לסכל משתמשים ולמנוע מהם להשלים את המשימה המיועדת להם. ניתן לפתור בעיה זו על ידי עיצוב חוויית משתמש טובה. שיעורי המרה גבוהים יותר יובילו להכנסות גבוהות יותר ושיעורי שימור נמוכים יותר. הנה כמה מהדרכים שעיצוב UX טוב יכול לעזור לעסקים שלכם:

ממשק משתמש טוב משפר את מעורבות הלקוחות. לקוחות שמוצאים אתר אינטרנט קל לשימוש ולהימנע ממצבים מתסכלים נוטים יותר לקנות מהמותג. כתוצאה מכך, עיצוב טוב של חוית המשתמש יכול גם להעלות את שיעורי ההמרה של החברה ולהפחית את שיעורי ההקפצה. עיצוב UI טוב גורם למשתמשים לרצות להמשיך את החוויה הדיגיטלית שלהם. זה גם יכול לעזור להגדיל את המכירות ולמשוך לקוחות חדשים. זה תרחיש של ניצחון לכולם.